Kafe için metal ayaklı sandalye önerisi istiyorum arkadaşlar.

Merhaba arkadaşlar kafemin sandalyelerini değiştirmeyi planlıyorumda malumunuz tekerlekli sandalyelerden bende çok çektim bunca yıl hep kırılandı dökülendi uğraştım 2 tane metal ayaklı sandalye düşünüyorum sizce bunlar nasıl ?Poşetli olanın kol koyma kısmının yerden yüksekliği 70cm
 

Ekli dosyalar

ilk öncelikle senin vermiş olduğun sandalyeler dayanıklı fakat zamanla hem yan boyaları kalkar çirkin görüntü olur ve hemde kumaş olması dolysıyla kumaş erken kırlenır ve kırını cıkarmak kolay olmaz yüzeyi deri olanlardan alırsan daha iyi olur
 
Bu sandalyelerle ilgili size bir anımı anlatayım biraz iğrenç olacak ama :) ilk kafeyi açtığım yıllar bu sandalyeden kulanıyordum mavi olanından bir tane bayan gelip oturmuştu bayanın regl dönemiymiş bayan apar topar kıpkırmızı bir şekilde kalktı ne olduğunu şaşırdım masasına gitim sandalyenin halini gördüm gerisini siz düşünün çık işin içinden bakalım sandalye kumaş ve kumaşa geçmiş deri olsa su tutarsın geçer ama kumaş olması sorun oluyor bu sadece bir örnek bu örneği sandalyeye dökülecek herhangi bir şeydede düşünebilirsiniz
 
Arkadaşlar önerebileceğiniz başka tür metal ayaklı sandalyeler varmı hem uygun hemde sağlam olmasını istiyorum artık sandalye sorunu çok canımı sıkan bir sorun olmaya başladı
 
aynen bende bunu demek istiyordum bu sandalye dayanıklı arkadaşım tavsiye ederim bundanda kulandım diğerlerindende kulandım bu kumaş olanlardan kat kat iyidir onlara göre hem şık hem sağlam derileri kolay kolay yıpranmıyor .

bağlantı yerleri yani köşeler biraz zayıf gibi...bazen cafeye ağır müşteriler geliyor bilirsiniz 100 kg üzeri...bunlara oturp arkaya doğru esnedimi sıkıntı çıkmasın?
 
bağlantı yerleri yani köşeler biraz zayıf gibi...bazen cafeye ağır müşteriler geliyor bilirsiniz 100 kg üzeri...bunlara oturp arkaya doğru esnedimi sıkıntı çıkmasın?

o görünen bağlantı yerler yaylı değil estetik olsun diye demirin üzerine geçirilmiş plastik bunları yılarca kulandım ayaklarında falan kesinlikle bir sorun çıkmadı ama yukardaki kumaşlı sandalye modelinde ayakları ve oturak yerleri kaynak yerinden kırılanlar oluyor bir kaç tanesi kırılmıştı kaynak etirmiştim . yahyanın atığı sandalye modeli çok sağlam ikisinide kulandığım için biliyorum
 

bundan al hem sağlam hem deri hem uygun
Bende bunun kumaşlı ve yanlardan kollu olanı var. Ağır yüklere fazla dirençli oldugunu söyleyemem. Arakaya dogru yük cok gelirse hafif yamuluyor. Ayaklarında ise o yukardaki kıvrım yerinden yamuluk kırılıyor. bende 15 yedek var kırıldıkça topluyorum. Sonra toplu olarak egzozcuya götürüp oksijen kaynağı yaptırıom adet 7tl den. hatta bazılarına yanlardan ve arka 2 bacaklara demir kesit atıoz cok daha saglam oluyor. Ama 10 yıldır kullanıyom. Bazıları yamuk. Bazıları sallanıor müşteriler artık değiştir diorlar kulağımın üstüne yatıom. Az buz para degil ucuz olsa hemen değiştireyim. Kumaş dert etme yazın deri yakar. En kötü çok kirlenirse üstlerineri kaplatıverirsin döşemeciye olur biter. ki ben 10 senedir hiç kaplatmadım. Temiz duruyor. (Koyu mavi) açık renkler tercih etme bu arada ;)
 
Üst